![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]()
Hi. mozecie mi wyjasnic czym sie różni E09 w wersji Dakar od poprzedniej wersji tego modelu - konstrukcją , składem mieszanki gumy? i jak to w praktyce sie spisuje , która lepsza ? Pozdrowionko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Mikołajki
Posty: 24
Motocykl: XL 600V
![]() Online: 5 dni 3 godz 39 min 27 s
|
![]()
Też chodziło mi to mocno po głowie? Z tego co pamiętam to chyba twardsza guma? tylko gdzie to mozna kupic? u kolegi ramiresa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]()
Ja to weszłem na strone , opony pl. maja tam komunikator GG i zaytałem o te dakary gosc tez powiedzial ze maja twardsza gume ale to chyba na asfalt i kamieniste podłoze gorzej , mieli 130tkę dakar , przyszła nowa dostawa poprzedniego modelu 140/80 - 17 E-09 69T TT Enduro 191 zł
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Z tego co pamiętam, E09 mocno gubiły kostki, nie wytrzymywały obciążenia afri. Dlatego jest Dakar, wersja wzmocniona. Jeżeli się mylę, prosę mnie poprawić
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
![]() Online: 2 godz 24 min 45 s
|
![]()
Może kiedyś gubiły. Ja kończę już drugi tył 09 na moim GSie i nic nie odpada. Opona jest doskonała. Karoo czy TKC się umywają.
Na starcie Karoo ma o 1/3 mniej bieżnika niż Mitas. GS ma 90 kM i kostki nie urwałem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Ile waży załadowany GS F800 a ile załadowana Afryka?
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Mikołajki
Posty: 24
Motocykl: XL 600V
![]() Online: 5 dni 3 godz 39 min 27 s
|
![]()
zależy od ładunku :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]()
Hej Pretor a ty na przodzie masz E09 ? bo mam obawy ze przednia moze mieć zbyt rzadki bieżnik szczególnie na przelotach asfaltowych i jeszcze jedno zakładacie 140stki czy 130stki wystarczą do Afri .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
![]() Online: 2 godz 24 min 45 s
|
![]()
Henryk-Knox hehhe co do przodu masz rację. Nie używałem wprawdzie 09 na przodzie ale jakoś taki rzadki się wydaje
![]() Stosuję z przodu TKC bo jest sprawdzona. Tak więc mój układ jest taki: przód TKC a tył MITAS 09. Koszt łączny ok 450 zł. Uważam to za doskonały układ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |