|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To mój trzeci KTM i mam tę świadomość. Co ma jednak zrobić nowy klient tej marki? Przecież nie mówią mu ani salonie ani w instrukcji, że ma co wycieczka sprawdzać czy nie gubi śrub..... Jakby tak zaczęli to by nic nie sprzedali. Ja osobiście mam nadzieję, że bekną kiedyś za to i może to ich czegoś nauczy, i wyjdzie im to na dobre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nikt w salonie nie powie że coś jest chujowe i że należy to, czy tamto regularnie sprawdzać. Salon i serwis to ostanie ogniwa i działają na określonych zasadach. Więc albo masz kolegów co przy tym codziennie robią i o tym Ci powiedzą. Albo sam do tego dochodzisz, grzebiąc przy moto.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
![]() Tutaj jeszcze wyleciały bolty przy stacyjce. Cholera wie co to trzyma być może nieistotny plastik ale może by się gad poskładał a moto ma 150 kucy więc jest czym pier...nąć. ![]() |
|
![]() |
![]() |