![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
|
![]() Cytat:
![]() Wracając do tematu, założyłem nową oponę na przód. 1. Jazda solo, brak shimmy, można puścić kierownicę. 2. Jazda solo z kuframi bocznymi i puszczeniu kierownicy to delikatne drgania zwiastujące chęć shimmy, głównie przy 70 km/h. Nie narasta i można jechać bez trzymania kierownicy. 3. Jazda solo z kufrem centralnym i puszczeniu kierownicy to także delikatne drgania zwiastujące shimmy, głównie przy 60-70 km/h. Nie narasta, można jechać bez trzymania kierownicy. Siadając na miejscu pasażera i opierając się o kufer centralny drgania ustępują. Według mnie strefa niskiego ciśnienia za kierowcą zasysa powietrze, które uderza w ścianę kufra wprowadzając motocykl w drgania. 4. Jazda solo z kuframi bocznymi i centralnym. Shimmy narastające w zakresie 55-80 km/h. Najsilniejsze przy 60-70 km/h. Nie da rady jechać bez trzymania kierownicy. W każdym powyższym przypadku położenie dłoni na kierownicy wygasza drgania. Testy na równej drodze, zmiany nastaw zawieszenia bez wpływu na wynik. Ciśnienie 2.3 i 2.6 Tak samo miałem od wyjazdu z salonu. Wraz z postępem ząbkowania przedniej opony siła shimmy wzrastała. Tak jak wcześniej pisałem, rozmawiałem z innym właścicielem CRF1100 i też mocno narzekał, że jadąc solo z kuframi ma shimmy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator skrętu do NAT | HarryLey4x4 | Gadżety / wyposażenie | 213 | 03.10.2024 11:15 |
Amortyzator skrętu | Rychu72 | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.06.2016 19:47 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 22:59 |