![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 14 godz 9 min 23 s
|
![]()
Winkli asfaltowych i autostrad zero.
Jazda głównie w okolicy domu po terenie. Raz byłem na Mazurach, trochę asfaltu, więcej szutrów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 2 min 31 s
|
![]()
Jak zakładasz potrzebny przebieg rzędu 4000 km, to zmień. Ok. 10-12 tysi na tylnej oponie (tak mi wychodzi, że tył) - to już przegięcie moim zdaniem. Na TKC80 tylnej (TA600) robiłem max 8-9 tysi i była niemal goła.
To tak moim zdaniem, może ktoś lepiej zorientowany poprawi. P.S. Dario mnie uprzedził.
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cel: Rumunia - Opony (MT90/TKC80/WILD/Pirelli Rally R) | Maciek525 | Wszystko dla Afryki | 25 | 26.01.2019 08:39 |