![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Połamany
![]() |
![]()
Nie chciałbym być na miejscu tego mechanika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 19 min 43 s
|
![]()
Ja napewno bym zmienił mechanika
![]() ![]() Poza tym do tego potrzebny jest elektryk ![]() http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=34721 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jul 2020
Miasto: Kraków
Posty: 20
Motocykl: rocznik 2000
![]() Online: 2 godz 44 min 0
|
![]()
Okazało się, że to był spalony akcelerator, oraz regulator. Wymieniliśmy na nowy, jest ok.
Być może części były stare. Tak wyglądał stary akcelerator. Dzięki wszystkim za pomoc! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
problem z elektryką- kierynki, neutral, stop | leszek | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 05.06.2014 19:54 |