Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.06.2020, 20:26   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
1. Żaden (prawie) człowiek z manualem (i QS) nie zmieni biegów szybciej od DCT itp..
Każdy motor z DCT będzie cięższy o 12 kilo od motoru z manualem. i
Każdy też będzie miał większe ryzyko awarii.
No i dochodzi jeszcze problem rozruchu w ciemnej dupie, gdy rozładował się akumulator.

W ten sposób możemy długo...Automat ma oczywiście zalety i w autach mam wyłącznie takie przekładnie od, let's think, 25 lat. Ale w motocyklu, którym zjeżdżam z asfaltu i którym jeżdżę w ciemna dupę, wybieram manual.

A idei QS w motorze paraędóro to w ogóle nie kąsam.



Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.