![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Za ciasno nadwyręży łożyska , za luźno wytelepie łańcuch.
Nie wiem jak sobie radzicie w NAT ale w AT nie tylko trójce zawsze ustawiam tak by pod obciążeniem jednej osoby ( lub gdy jestem sam opieram się na siedzeniu ile mogę i ręką sięgam pod wahacz) można było dotknąć łańcuchem do końca ślizgu wahacza. Wtedy jest dla jednej optymalnie a jak wsiądzie druga to też nie będzie źle. I nie interesuje mnie naklejka gdyż mam swoje sprawdzone napięcie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
W DLu niestety wygląda to inaczej i tam raczej miarka i ok 25-30mm. Plus taki że nie wielka różnica między łańcuchem na centralce a pod 2 osobami - taka geometria motocykla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szpila debila | RysiekO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 24.03.2016 14:53 |