|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
![]() Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
![]()
5cm w górę to dużo... Mi przy 182cm fabryczna wysokość kierownicy całkowicie wystarcza.
Wysoki błotnik jest fajny, ale sprawi kilka problemów... Przewody hamulcowe to raz... Nie pociągniesz nowych kabli od pompy, bo pominiesz ABS. Nad chłodnicą kończy się stalowy przewód i to jemu trzeba zrobić redukcję, żeby poprowadzić dalej dwa przewody do zacisków. Dodatkowo po ściągnięciu niskiego błotnika osłony lag zaczynają mocno latać... Przydały by się conajmniej jakieś ślizgi na golenie. Olejarka świetna rzecz jak więcej latasz... Ja zrobiłem samoróbkę na pompce olejowej od dwutaktu... http://images.photo.bikestats.eu/zdj...,sterownik.jpg Płytę pod silnik mam cały czas z oryginału, choć już pokiereszowaną... Nie wiem, czy będę ją wymieniał..osadzona jest na kołysce, więc raczej powinna być wytrzymała... A to co bym jeszcze ew polecał to amor skrętu, bo tereńcia jest nadsterowna...Ja u siebie mam chińczyka kopie scotsa... Ostatnio edytowane przez miotacztruskawek : 25.05.2020 o 08:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 dni 21 godz 37 min 44 s
|
![]()
Cholernie nie lubię się garbić jak jadę na stojąco. Mam 186 cm wzrostu i jak stanąłem na motorze to od razu wiedziałem że zwyżka będzie potrzebna. Potem obróciłem jeszcze kierownice tak żeby klamki mieć bardziej w linii dłoni podczas jazdy na stojąco i okazało się że przydało by się ją jeszcze ciut cofnąć i stąd decyzja o regulowanej zwyżce 50mm (w XT660 miałem 35mm).
Zwyżka to ACCEL Vario z alledrogo za dwie stówki. Nie wiem dokładnie co za firma, ze strony wygląda że to nie krzak a wykonanie naprawdę dobre. Cały czas jeszcze układam motor pod siebie i być może obniżę ciut podnóżki i jeżeli wtedy okaże się że jest za wysoko to będę kombinował. Wad podniesienia nie widzę żadnych, może ktoś poczuć się dziwnie siedząc na moim motorze ale mi to zupełnie nie przeszkadza. ![]() Na prowadzenie generalnie to nie wpływa, po prostu mniej się garbię co powoduje że nie muszę się opierać na manetach jadąc na stojąco i mam lepszą kontrolę gazu. Nie trzeba było nic predłużać po montażu bo widocznie dali te kilka cm luzu więcej na linkach. Trochę ciągnął przewód hamulcowy ale wystarczyło przesunąć go na mocowaniu przy ramie i jest OK. Będę musiał jeszcze zmienić śruby na obejmach kierownicy z imbusów na zwykłe bo nie da rady ich dokręcić na większym wychyleniu. Co do przewodów hamulcowych to miałem na myśli dwa nowe oczywiście od pompy ABS (czy tam zaworu ABS jak kto woli). Ten stalowy nad chłodnicą bym wywalił i puścił dwa od razu od Banja na ABSie (zaznaczony na czerwono). Wstrzymuje mnie trochę gwarancja bo jak coś klęknię to będą mieli powód do wypierania się. Fakt że osłony lag to kolejny argument za pozostawieniem mostka nad kołem. Generalnie do niskich błotników zraziłem się w trampku bo kilka razu tak go zakleiłem błotem że koło nie chiciało się kręcić Sterownik do olejarki już mam za 70zł z allegro tylko muszę wyprowadzić na zewnątrz potencjometr i wyłącznik. Będę to próbował zamontować na zaślepce gniazdka zapalniczki po prawej stronie. Zbiornik i zawór idą pod boczki siedzenia, miejsca tam od cholery. Płytę chcę założyć bo gmol jest dosyć wysoko i silnik nie ma za dużej ochrony od dołu. Amor skrętu? Zainspirowałeś mnie. ![]() Ostatnio edytowane przez Joozwa : 25.05.2020 o 11:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 dni 21 godz 37 min 44 s
|
![]()
Ja się tu produkuję a tutaj proszę:
https://camel-adv.com/products/yamah...igh-fender-kit ![]() ![]() ![]() Hmm, ale u czechów ponad 1kzł ![]() http://www.motorkaruvpruvodce.cz/cam...ha-tenere-700/ Ostatnio edytowane przez Joozwa : 25.05.2020 o 12:08 |
![]() |
![]() |