|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Hehe jak wywali to się dowie, klnąc jak szewc
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
A to gniazdo jest na sztywno połączone z aku czy przez stacyjkę?
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
|
Gniazdo podpięte pod akumulator na osobnym przewodzie z bezpiecznikiem 10A. Wszystko działa idealnie. Dodatkową zaletą jest to że na postoju można użyć gniazda bez włączania zapłonu. Oczywiście rozsądnie bo wszyscy wiemy jakie słabiutkie mamy aku w NAT...
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |
| Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 22:47 |