![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
A co wchodzi w skład takiego serwisu po 16 (20) tyś km - czy to trzeba robić niezależnie od kilometrów, także po jakimś okresie- jak przy wymianie paska rozrządu w aucie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 51 min 56 s
|
![]()
Głównie chodzi o paski 20tys, lub 2lata, plus ustawienie luzów zaworowych, paski nie są drogie 200-400zł, łożyska w rolkach zamieniki za parę zł, jak trzeba będzie to płytki zaworowe po 40-60zł.
Trochę czytania+ytube i można taki serwis samemu robić.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,117
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 45 min 30 s
|
![]()
Paski wymieniamy albo co 20 tys lub dwa lata . Po 24 tys dochodzi jeszcze regulacja zaworów desmo co 24 tys
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Dzięki za odpowiedź. Coraz bardziej mi się ta włoszczyzna podoba, ale widzę, że trzeba będzie poczekać na otwarcie granic i jechać po takie moto do Germanii. Te u nas faktycznie są tanie- i to pewnie wynika z ogólnego zmęczenia. Jeżdżę ostatnio mało i takie 20 tyś km to pewnie za 5 lat nie zrobię- a ważniejszy jest banan na gębie. Kilka stów na rozrząd to nie majątek, a pewnie bym sam grzebał, to robocizna odpada.
Ło takie sobie upatrzyłem: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...567042-305-337 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,117
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 45 min 30 s
|
![]()
Te sztuki które są w Polsce również są bardzo fajne i przyzwoitym stanie. Cagiva gran canyon po prostu nie są doceniane w Polsce i dlatego jest taka cena jaka jest. To są motocykle dla pasjonatów którzy mają 2-3 motocykle
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Marcin, nazwa Cagiva wzbudza u Włocha w wieku +50 mającego do czynienia za gówniarza z tym, dreszcze i zaburzenia snu po kilkudziesięciu latach od kiedy miał z tym styczność. Moto z linku nie jest warte więcej niż 1300 euro. Jest niesprzedawalne z powodu powyżej. To że ma w miarę przewidywalny silnik, to nie powód żeby się w to pchać. Kup sobie Ducati to będziesz śmigał i cieszył się jazdą a nie jakiś wynalazek do którego nie ma żadnych części.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
A co to znaczy, że nie ma żadnych części? Nie da się kupić filtra oleju czy napędu? No bo rozrząd i zawory opisano już wyżej- skoro silniki identyczne z ducati to te elementy pewnie są dostępne w ich sieci.
Nie napalam się i nie nakręcam, ale zwyczajnie zastanawiam. 2 tyś euro to nie majątek- nawet jak miałbym to postawić w kącie garażu i jeździć raz w miesiącu. Nie rozważam cagivy jako jedynego motorka, ale jako uzupełnienia do nudnej i całkowicie bezobsługowej hondy, którą obecnie mam. A dostępność części- liczę się z tym, że jak rozbiję szybę czy kierunek, to kupienie używki będzie graniczyło z cudem. Ale czy znalezienie dziś oryginalnych i w dobrym stanie części do rd03 albo tenerki z lat 80-tych jest łatwe? ![]() |
![]() |
![]() |