![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
OK, dzięki serdeczne za pomoc. U mnie jest napinacz który jest sterowany pokrętłem przy secie pasażera (duża zaleta DLa na tle klucza hakowego np. w TA) i on jest na 36 kliknięć. I jak się wysuwa napinacz na amorze to są na nim zaznaczone takie pierścienie - co ok 1,5mm. Jest ich 5 tak jak pisałem.
Zatem policzyłbym sobie tak, żeby podkładka miała grubość 2 lub 3 pierścieni. Żeby odpowiedni SAG w jeździe solo miec na pierwszej kresce a nie na 4. Zmierzę ale to ok 5mm zapewne będzie. Co do twardszej sprężyny własnie niekoniecznie mi się to widziało - jak sobie ustawiłem to amor pracuje bdb, tłumienie też mam szeroko regulowane i jest sprawne. BTW - świetnie mi się jeździ po tych ustawieniach. Motocykl super się prowadzi i to ustawienie SAGu statycznego to istotna rzecz jest. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Singen
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 27500
![]() Online: 11 godz 27 min 35 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
T700 - Regulacja zawieszenia przedniego - dobicia i odbicia - zasada działania | pattryk | Yamaha | 43 | 16.03.2023 00:01 |
SAG - regulacja zawieszenia przód, tył | DrSpławik | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 18.04.2018 11:32 |
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online | BIAŁY | Regularne czynności serwisowe | 4 | 20.04.2011 11:32 |