|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 641
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 46 min 11 s
|
![]()
To jest typowy objaw przytartej pompy paliwa ,wymiana filtra jest konieczna i na chwile pomorze, pompy lubią się całkowicie wys...ać daleko od domu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
księgowy...
![]() |
![]()
Tak, o tych filtrach przy pompie. Raz wymieniałem w Kazachstanie jak lali paliwo z wiaderka, potem w Albanii w czarnej dupie. Wożę zawsze na dłuższe wyjazdy.
Wymiana to dosyć precyzyjna robota, oringi i plastikowe zapięcia. Jak jeszcze nie było robione przy przebiegu 62k, to już najwyższa pora. Normalnie to się wymienia przy ok.40k. Kup kpl.oryginalne, ja płaciłem kiedyś 420zł. Może staniało. pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr powietrza AT - kolejne różne dywagacje (watek wydzielony) | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 27.09.2021 12:37 |