|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]()
Jeszcze jedna sprawa-
Kombinuję trochę z nastawami zawiasu, miałem ustawienia fabryczne i trochę jakby za twardo było. Zluzowałem wszystko i zrobiło się komfortowo ale na autostradzie powyżej 120 km/h jest lipa straszna! Macie jakieś doświadczenie w temacie? Może macie jakieś wypróbowane swoje nastawy (szuter/asfalt)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,585
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 8 min 14 s
|
![]()
sprawdź te zawory i całą klawiaturę najlepiej u kogoś kto to już robił bo nie jest lekko to zrobić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]() Cytat:
Chłop ma masę roboty i swoje lata więc trudno się z nim umówić. Zastanawiam się ile sobie policzą w ASO za taką usługę i czy można im zaufać ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |