|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
To nie raczej różnica ciśnienia, a nie dętka?
Duże ciśnienie = opona ściera środek Male ciśnienie = opona ściera boki. Dętka raczej nie jest tak twarda aby wpływać na ugięcie opony. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tomaj
![]() |
![]() Cytat:
![]() A ja na razie nie myślę o przeróbce, mimo że artykuły do wykonania tego posiadam. Może faktycznie jak przytrafi mi się kiedyś jakaś przygoda z ,,paną'' to spojrzę na to inaczej. Na chwilę obecną mam zawsze komplet dętek, łatek i łyżki przy moto (choć nigdy ich nie potrzebowałem). Świadomość podczas jazdy, że mam koło z dętką, bo tak ktoś to zaprojektował i można spokojnie ,,zjadać kilometry'' wygrywa dla mnie zdecydowanie względem przeróbki, która powoduje, że tego spokoju nie mam.........mimo, że wielu z Was przejechało już na tym ileś dziesiąt kilometrów..... Ostatnio edytowane przez ziutek2002 : 19.03.2020 o 06:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Zmieniłem tylko tył. Przekonała mnie guma na autostradzie przy padającym śniegu, w niedzielę, i wogóle w dupie. Kołek załatwiłby temat w 5 min.
|
![]() |
![]() |