![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 26 min 47 s
|
![]()
Jeśli nie jedziesz na âtarkiâ Mongolii lub mocne âwyrypyâ w terenie to nie ma czym się przejmować. Zawieszenie jest mocno komfortowe dla zwykłego zjadacza chleba
![]() Jeździć i cieszyć się nowym moto.
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
ATAS ma mocniejsze sprężyny niż NAT i w zupełności powinny Ci wystarczyć ich nastawy. Ja mam 96 kg i często jeżdżę z bagażem. Poczytaj, poreguluj i nie inwestuj z gorącą głową. Pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 22:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 12:10 |