Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.03.2020, 08:31   #1
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 26 min 47 s
Domyślnie

Jeśli nie jedziesz na ‚tarki’ Mongolii lub mocne ‚wyrypy’ w terenie to nie ma czym się przejmować. Zawieszenie jest mocno komfortowe dla zwykłego zjadacza chleba
Jeździć i cieszyć się nowym moto.
__________________
www.grzechunakolach.pl
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.03.2020, 08:41   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 29 min 22 s
Domyślnie

ATAS ma mocniejsze sprężyny niż NAT i w zupełności powinny Ci wystarczyć ich nastawy. Ja mam 96 kg i często jeżdżę z bagażem. Poczytaj, poreguluj i nie inwestuj z gorącą głową. Pzdr
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gmole nat/atas Dario Gadżety / wyposażenie 3 18.03.2019 22:55
Tank Bag ATAS muszel72 Gadżety / wyposażenie 10 22.01.2019 12:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.