![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Zaczynasz od ustawienia SAG (skręcanie sprężyn lub ich wymiana) podobno w Afryce ma być 30% z przodu i z tyłu, i to ustawienie jest "uniwersalne". Podobno Afryka jest projektowana pod użytkownika 75kg, więc jest szansa, że potrzebujesz twardszych sprężyn z przodu i z tyłu bo tyle nie zrekompensujesz napięciem wstępnym.
Następnie podczas jazdy bawisz się kręceniem regulacją tłumienia i odbicia w obu amorach wedle uznania, tak aby nie bujało ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 22:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 12:10 |