| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#61 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wystarczy Ci jedna dętka, ta większa, jeśli już koniecznie chcesz wozić. Ale na asfalt to bym się nie wygłupiał, jak guma dobrze napompowana to szanse na przebicie są bardzo małe.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja się cały czas zastanawiam, czy nie lepiej wozić zestaw łatek (na gorąco?) niż większą dętkę, która mnie zaczyna drażnić swoimi gabarytami. Nawet imadełko jest mniejsze od tej zapasowej dętki. Gwóźdź zawsze może się trafić, ale lubię minimalizm. Że trzeba będzie czasu na załatanie...? Cóż, jak przygoda, to przygoda!  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | |
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zawsze można trawy napchać 😅 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Kiedyś jechałem z dwoma koleżankami na moto wypadzik, jednej w małej BMce puściła przednia dętka, mieliśmy zapasową ale w rozmiarze tylnym  Afrykańskim. 
		
		
		
		
		
		
			Upchałem jakoś , zmontowałem ale z racji nadmiaru gumy , nocy i innych niedogodności naprawa nie doszła do skutku...... skończyło się zabraniem koła i podjechaniem do Huberta celem założenia właściwego rozmiaru w normalnych warunkach. Upchanie zbyt dużej dętki może zadziałać ale jest pofałdowana wewnątrz i są trudności podczas montażu na drodze by jej nie przyszczypać . Obecnie są dobre kleje i łatki które szybko działają a zajmują mało miejsca. Zapasowe dętki to raczej jak daleko od domu i kiepskie drogi. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To może być możliwe jedynie w sytuacji idealnej gdzie wyrwany wentyl zostawił po sobie niewielki otwór. Jak zabrał ze sobą kawał gumy z dętki to już nic nie zrobisz. Ja zawsze wożę 2 dętki, żaden problem wsadzić do narzędziówki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co może być powodem wyrwania wentyla?  
		
		
		
		
		
		
		
	Prawdę mówiąc, nigdy się z czymś takim nie spotkałem i zastanawiam się, jak to może się stać w prawidłowo napompowanym kole. Małą dziurkę obok wentyla widziałem, jak się dętkę źle założy i oszczędza na talku.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokładnie to nie wiem ale 30 km na kapciu na ten przykład taki skutek rodzi😉. Wyrwałem też w aucie więc to możliwe.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedys Pavlin z motocycle adventures opublikowal filmik nagrany "na zywo" w jakim stanie mial detke po przebyciu w PRZEDNIM kole - na normalnej asfaltowej drodze. Nie moge znalezc tego filmu ale.. detka wygladala jakby ktos siadl i podziurawil ja nozem zadajac cios za ciosem. Dziesiatki jesli nie setki nawet nie dziur ale podluznych rozciec. Nie wiem (i Pawlin tez nie widzial) jakim cudem sie to stalo, podejrzewal ze tracaca cisnienie detka byly przyszczypywana, albo jakims cudem poszarpaly ja zakryte nyple, no nie wiadomo. W kazdym raziem nikt normalny nie wozi powiedzmy 30 latek, wiec bez detki bylby w czarnej d.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| dętki | werzaba | Wszystko dla Afryki | 6 | 18.04.2010 10:55 |