![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
A teraz na koniec czas na jakieś podsumowanie, żeby można było zamknąć wątek. Silnik został rozłożony na części pierwsze. Wszystko zostało profesjonalnie pomierzone i zweryfikowane z limitami serwisowymi. W sumie wszytsko się w limitach mieściło, ale trochę wymieniono: ![]() Nowe całkowicie (ASO) elementy tego silnika: - panewki korbowodowe, - wszystkie łożyska i uszczelniacze, - uszczelki pompy itd., - wałek zdawczy, - uszczelniacze zaworowe, - łańcuchy rozrządu, - kosz sprzęgłowy, - łańcuch pompy oleju, - tarcze sprzęgłowe, - regeneracja głowic, - sworznie tłoków. - serwis kiwaczki, wahacza itd⌠wyczyszczenie i przesmarowanie â stan bdb, - serwis gaźników, - serwis instalacji zegarów. Pomijam wcześniejszy serwis zawiasu, wymianę łożysk w kołach, wymianę reglera i wiele, wiele innych... Afryka będzie latać dalej. Kilka zdjęć na koniec.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wrzucenie silnika w rame rd07 | ostach | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 29.05.2010 14:10 |