|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() |
![]()
Foty poniżej. Starałem się ustawić w jednej osi otwory na trzpień. Na ostatniej fotce OEM w opakowaniu po DRC. Pegi DRC są "spuchnięte" względem OEM o kilka mm na długości i szerokości. Te zdjęcia porównawcze które widziałeś w necie to chyba porównanie do ori CRF250.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
![]()
Dzięki wielkie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podnozki | Boski-Kolasek | Wszystko dla Afryki | 31 | 16.03.2021 21:55 |
podnóżki do Africa | piotrdabrowski | Wszystko dla Afryki | 7 | 03.08.2015 22:09 |