|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 4 min 23 s
|
![]()
Dziękuję. Drugi dzień jazdy dziś. Na razie ze względu na temperatury i rodzinne obowiązki nie jeżdżę więcej jak 2 godziny dziennie. Ogarnąłem już obsługę ustawień. Nie używam ekranu dotykowego tylko obsługuję z przycisków. Sprawniej to działa, wszystko można ustawić i wygodniej podczas jazdy niż sięgać do ekranu. Sparowałem telefon z motocyklem i zestaw w kasku jako 'headset'. Wszystko na razie działa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Posty: 45
Motocykl: CRF1100 DCT
![]() Online: 2 dni 21 godz 32 min 5 s
|
![]() Cytat:
moja przyjedzie do mnie jutro ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 4 min 23 s
|
![]()
Super, wrzuć tu jak już odbierzesz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Zagłębie
Posty: 18
Motocykl: CRF1100 dct
![]() Online: 16 godz 24 min 51 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 52 min 43 s
|
![]()
Uff, inni też zamawiają. Już myślałem, że to ja jestem nienormalny kupując ten "badziew".
Zrobiłem około 600 kilometrów, niestety temperatura mnie skutecznie zniechęca do jazdy. Motocykl prowadzi się przyjemnie lekko i daje mega dużo frajdy. Zawieszenie pracuje świetnie, jeśli ktoś rozważa elektroniczny zawias to w mojej ocenie warto. Tryb TOUR używam tylko do jazdy po równym asfalcie. W każdym innym przypadku jest dla mnie zbyt twardo i korzystam z innych trybów oraz z własnej konfiguracji. Trakcja działa, że tak to ujmę ... w kulturalny sposób wykonuje to do czego została stworzona, przy tym nie przeszkadza. Nie mam się do czego przyczepić. Pokuszę się o stwierdzenie, że regulując poziom kontroli trakcji tak naprawdę wybieram jak mocno chcę majtać dupą przy odkręconej manetce. Banan i/lub adrenalina w zależności od ustawienia i umiejętności kierownika. Silnik i skrzynia DCT, wszystko cacy i pełna kultura oprócz trybu D. Zbyt niskie obroty na wyższych biegach. Silnik wraz z przeniesieniem napędu wyraźnie to komunikuje. Po mojemu jest to niezdrowe dla mechanizmów i zamiast D używam S1. Dźwięk silnika podczas jazdy jest bardzo dobry. Doświetlanie w zakrętach działa bardzo dobrze. Najwięcej czasu zajęło mi przyzwyczajenie się do przełącznika kierunkowskazów. Choć zima w tym roku i tak jest łaskawa to życzę nam wszystkim żeby szybko przyszła wiosna. ![]() Ostatnio edytowane przez Majster : 19.01.2020 o 13:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Posty: 45
Motocykl: CRF1100 DCT
![]() Online: 2 dni 21 godz 32 min 5 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |