![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 759
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 12 godz 56 min 7 s
|
![]()
A ja sobie tak mysle i mysle i nie widze sensu innego niz solidne polutowanie kabli.
-zakladajac jakas inna wtyczke tak czy inaczej nie podlaczysz na szybko regla od kumpla (chyba ze wszyscy beda mieli tak samo) -kupujac nowy regel czeka cie tez lutowanie/zaciskanie wtyczki Wiec ja wole miec pewnosc i miec polutowane te kable i zawsze to pare gram mniej na tej wtyczce ![]()
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skarpety wodoodporne | KOKOS | Archiwum | 55 | 23.09.2013 11:24 |
Kodak Playsport Zx3 i inne tanie błotoodporne/wodoodporne. | jorge | Wszystko dla Afrykańczyka | 4 | 11.12.2011 19:45 |