| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witak 
		
		
		
		
		
		
			Dętki wycierają się jak schodzisz z ciśnieniem poniżej 1-0,8 bara. U mnie przy każdej wymianie opony czy łataniu dętki wysypuje garść farfocli. Trochę pomaga talk, przynajmniej dopóki się woda/błoto do środka nie dostanie, a to przy jeździe w terenie dzieje się zawsze. Można używać pasty do mousów tylko po co. Na "asfaltowych" ciśnieniach problem chyba marginalny. Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2019 
				Miasto: Gorzów Wielkopolski 
					
				
				
					Posty: 141
				 
Motocykl: NAT + VTR SP2 
Przebieg: 16300 
				
				
				 
Online: 6 dni 18 godz 22 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I bądź Pan mądry czy wkładać grubsze dętki czy zrobić 3m tubeless. Jazda 95% po asfalcie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Założył bym taśmy 3m, jak chcesz to jestem ze Strzelec i mogę parę metrów odsprzedać.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2019 
				
					
				
				
					Posty: 193
				 
Motocykl: Dr650Re 
				
				
				 
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tak jak piszecie, wszystko zależy od ciśnienia i od mieszanki gumy z jakiej zbudowana jest dętka. Tak jak Motormaniak pisze, być może z innej firmy dętka UHD mniej się będzie wycierać.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie zakres z przodu 0,8-0,5, z tyłu 0,7-0,3. Tylko off (no dobra, jakieś nie za długie doloty). Używam michałów UHD. Przód już bardzo długo nie zmieniany i jeszcze polata, tył po 2 latach na śmietnik bo na bokach mało co zostaje. Talk sypie też. 
		
		
		
		
		
		
			Co do jazdy szosowej się nie wypowiadam bo się nie znam. Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Wejherowo 
					
				
				
					Posty: 49
				 
Motocykl: było Viadro 125 , był NC750x jest Nat 18 dct 
Przebieg: 17500 
				
				
				 
Online: 3 dni 5 godz 25 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam chciałbym kupić dętki na zapas , 90 % asfalt , jakie konkretnie potrzeba ? 
		
		
		
		
		
		
		
	średnicę znam ale co dalej , myślałem o michelinach ale nie wiem które ,żeby montaż był w mirę nie upierdliwy ale była wytrzymała  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Weź najcieńsze. Najmniej miejsca zajmują i najmniej problemów z zakładaniem.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Ale jak nigdy opon sam nie zmieniałeś to lepiej poćwicz przy najblizszej okazji. Bo może okazać się, że to nie takie proste ![]() Aby było idealnie fajnie wozić ze sobą kapke pasty do opon, trochę talku ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Ostrowiec Św. 
					
				
				
					Posty: 475
				 
Motocykl: KTM 640, NAT 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jak wyżej kolega napisał: zajmują najmniej miejsca w bagażu (w końcu to zapas) i przynajmniej mi jest je najłatwiej wepchnąć i dobrze ułożyć w oponie w warunkach polowych.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W sumie ja zawsze daje UHD i też upchanie nie jest jakimś mega problemem. Dużo większy problem to ściągnięcie opony z felgi (szczególnie bezdętkowa na dętkowej). 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Ale na zapas mam spakownego najchudszego i najtańszego michałka ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| dętki | werzaba | Wszystko dla Afryki | 6 | 18.04.2010 10:55 |