![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
moim zdaniem zbędna ta zabawa i kosztowna. najbardziej obciążone kostki najlepiej wywalić a przewody polutować. resztę zabezpieczyć przed wodą nawet sprayem i już. raz zrobiona konserwacja starczy na kilka sezonów. jeżeli polutujesz sprawne elementy (aku, regler) to nic nie ma prawa się dziać i ryzyko potencjalnej wymiany jest minimalne. jeżeli upierasz się jednak przy rozłącznym rozwiązaniu to polecam przylutować końcówki samochodowe do przewodów a zaizolować dokładnie rurkami termokurczliwymi. jak dobrze połączysz połączenie będzie wodoodporne. w razie wymiany rozcinasz izolację, łączysz i dajesz nową rurkę.
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skarpety wodoodporne | KOKOS | Archiwum | 55 | 23.09.2013 11:24 |
Kodak Playsport Zx3 i inne tanie błotoodporne/wodoodporne. | jorge | Wszystko dla Afrykańczyka | 4 | 11.12.2011 19:45 |