![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s
|
![]()
Te od cr są dłuższe. maja ok 47mm a dla serwisówki stanadard to bodaj 44,7 ale głowy nie dam uciąć.
Sprężyny mam aktualnie zbyt długie od tej crki... Generalnie przyśpiesza jak 4t tyle, że kręci się do wysokich obrotów i przez to zachowuje ciąg, nie ma tzw nagłego pierdol*ieci 2t ale wysoki moment 300 pozwala na ciągłe przyśpieszenie. Chyba jedynie tarcze... Na pewno odpada zawór i sprężyny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Dlaczego nie zamontujesz tego co ma być, tylko kombinujesz ? Tarcze i sprężyny to ważna rzecz jak są nie właściwe to efekt będzie dokładnie taki jak masz .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] brak mocy po serwisie | jamarjan | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 28.11.2017 21:28 |