Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2019, 17:34   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

no dobra, to gdyby był ktoś w okolicy to zapraszam sprawdzimy...

niestety ale brak jest jakiegokolwiek opisu funkcji ECU i pozostaje zabawa z "czarną skrzynką" na podstawie zachowania.

zastanawia mnie kwestia strzałów i ich intensywności zarówno w wydech jak również w dolot (rzadko ale zawsze)

1. strzały w dolot mają miejsce jeszcze zanim wogule sonda zacznie działać więc wynika to z ubogiej mapy w ECU ale wygląda na to iż w ECU są adaptacje i silnik startuje na ostatnio zapamiętanych parametrach i czasem są one zbyt ubogie w nowych warunkach i stąd te strzały.
2. jak ecu ustala mieszankę na wolnych obrotach bo sonda wtedy nie działa więc na podstawie czego zresztą jak ma działać skoro włączone jest wtedy dopalanie spalin....


chodzi mi tylko o odczyt wskazań....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.