Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.06.2019, 09:20   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,739
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 39 min 18 s
Domyślnie

jeśli to tłumik to masz przegrody już pourywane i trzeba jak Artek pisze otworzyć w niewidocznym miejscu i spróbować mu zrobić sekcję.
inna sprawa, że też coś tam spawam ale jak Majowi zaspawywałem dziury w tłumiku w trójce, którą przelotnie miałem to w deklu, który jest dość gruby naprawdę nie było do czego się pokleić.
w srodku moze być jeszcze gorzej.

mam teraz do naprawy tłumik do gl1000 kumpla i tam jest to samo - gruz. czekam na jakiś czas, żeby to zrobić bo to będzie zabawa na 102.

szukaj używki leovince sbk jak chłopaki piszą. IMO nie ma lepiej brzmiącego wydechu w Afryce, nawet na pusto nie ma chamstwa a jest piękny bas. motad venom, którego wpuściłem w polski rynek dwie palety się nie umywa. tylko dolot ktoś musi Ci wysmerfować.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.