![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 22 min 47 s
|
![]()
62218572_530498310817616_3488687319043538944_n.jpg
Zrobiłem 400 km asfaltem i ponad 150 szutrami i offem w weekend z pojedynczą tarczą z czego 150km w dwie osoby i wciąż żyję. Na początku przeszkadało mi lekkie skręcanie kierownicy przy b.ostrym hamowanu jednak szybko przywykłem i nie zwracm na to uwagi. Siła hamowania jest b.dobra i spokojnie zatrzymuje moto nawet w dwie osoby, niestety pompa od cb500x jest za mała bo jest pod zacisk dwutłoczkowy a afra ma 4 na zacisku więc trzeba użyć większej siły a ja przyzwyczajony hamować 1-2 palcami. W offie taki układ za to sprawdza się super jest ekstra dozowalny. Cały weekend przejeżdziłem z wyciągniętym bezpiecznikiem od ABS i TC piękna sprawa, polecam jak ktoś chce pojeżdzić poza mokrym asfaltem, bo jedynie wtedy odnajduje sens ABSu. Na razie wracam do szosówek i dwóch tarcz bo szykuje się wyjazd na boże ciało gdzieś dalej. Po wakacjach z babą wracam do pojedynczej tarczy tylko muszę wyszukać inną pompę, może od 690 duke albo smc?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 10.06.2019 o 10:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
crf modified tuning |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 11:47 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Była Afra, był i Kat co dalej??? | Dubel | Inne - dyskusja ogólna | 45 | 08.03.2014 20:51 |