|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
A możnaby to po polsku dostac bez zdjec itd. Wyglada to skaplikowanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s
|
![]()
Wciśnij i przytrzymaj przycisk D -.przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka.
Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk ''D''. Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Poniżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów. Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów. Wyłącz silnik przez przekręcenie kluczyka w stacyjce. Gotowe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
zastanawiam się czy nie warto zrobić tą procedurę jeżeli stosuje się olej większej lepkości niż 10W30,
|
![]() |
![]() |