![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 5
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
Tylko nie jestem przekonany do Hondowskich kufrów, niestety, są z tworzywa może i lekkie i bez stelaża moto wąskie, ale przy całkowitej masie ATAS wole iść w amelinium skoro wychodzą podobne pieniądze a przy ewentualnej glebie wytrzymają więcej, taką mam koncepcję.
Widziałem te rumuńskie Heavy Duties ale mi bardziej chodzi o sam centralny, kto ma w ATAS jak się spisuje. Honda nie daje bo moto za wysokie i boją się złego rozłożenia masy. Nie wiem jak to się ma do rzyczywistości |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja mam H&B i zadowolonym
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 5
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 godz 59 min 51 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
ATAS
H$B w wersji 42, jak kupowałem ATAS w maju ubiegłego roku to wyboru za bardzo nie było. Do niego dedykowana jest też płyta H&B Podczas jazdy zachowuje się neutralnie jednakże pamiętać trzeba, że w centralkę nie ładuje się nie wiadomo ile ciężaru. Woziłem go również na szuterki ale od niedawna mam torbę na miejsce plecaczka i tam wożę dętki i takie tam dupsy. Plecaczka nie wożę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kufer centralny | mucha_dub | Wszystko dla Afryki | 10 | 17.07.2014 17:26 |
Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 20:48 |
kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 21:19 |