|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Opole
Posty: 10
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 2 godz 12 min 22 s
|
![]()
Panowie pytanie!
Czy Wasze DCT (2017) również potrafi tak zredukować(1-2), że idzie się przewrócić a tył kasku już macie obity od pasażerki? Nie wiem o co chodzi ..na pusto tego nie ma... ale jak załaduje sprzęt posadzę żonę i ćwiczę albańskie winkle to mnie krew zalewa i modle się o manual z każdą redukcją w wykonaniu dct... Ta skrzynia na codzie chodzi nie zauważalnie... pod dużym obciążeniem zachowuje się jak by nie był półsprzegła... ja rozumiem, że najlepiej nie schodzi poniżej 4 tys ale czasem na nawrocie się nie da z nachyleniem 21% na śliskiej nawierzchni... Normalne to? Jak u Was ten automat zmienia biegi przy prędkościach spacerowych pod obciążeniem.... |
![]() |
![]() |