|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
Ja to sobie zawsze puszczam przed wycieczką do lasu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,899
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 3 godz 7 min 36 s
|
![]()
Czy ktoś ma porównanie jak jest z wygodą plecaczka w jeździe Honda Africa Twin Adventure Sports w stosunku do BMW R1200GS Adventure.
Wymiary ATAS ma lepsze niż BMW Honda Africa Twin Adventure Sports - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2340mm x 930mm x 1570mm BMW R1250GS Adventure 2019 r. - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2270mm x 980mm x 1460mm BMW R1200GS Adventure 2007 r. - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2210mm x 910mm x 1450mm (Model który mam i do niego porównuje) Pytanie czy da się zejść na siedzeniu kierowcy aby osiągnąć wysokość siedziska na poziomie 870 - 890. Na swoim GS-ie Adventure obecnie na siedzeniu Touratech extra low jest jak dla mnie ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Nie wiem jak plecaczek ale z pewnością GSA lepiej znosi jazdę z dużym obciążeniem niż ATAS. Pzdr
|
![]() |
![]() |