| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył! 
		
		
		
		
		
		
		
		
			2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs (jak w inny hondach) z możliwością odłączenia 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami a w ostateczności poprawienie samych "jednorazowych" zatrzasków na wielokrotnego użytku 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach! 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!! 5. bezdętkowe felgi 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast niemal "jednorazowych" zatrzasków 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!! 9. Prosta (może być jak w starym DL-u na śruby) regulacja wysokości szyby (Muszel72) 10. Możliwość parametryzacji motocykla w kwestii zawieszenia na etapie zakupu nawet gdyby okres oczekiwanie na moto był dłuższy bo po płacić za oem zawias i od nowa za ohlins/wilbers .... no po co... ew. robić od razu dwie wersje (madafakinges + mdxmd) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 11:33 Powód: z tymi zatrzaskami.. moja widziała tylko a ASO a część jest już powyłamywana i na prawdę trzeba uważać aby tego nie zniszczyć  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |