| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moje zapotrzebowanie 
		
		
		
		
		
		
		
		
			1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył! 2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs z możliwością odłączenia 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach! 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!! 5. bezdętkowe felgi 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast jednorazowych zatrzasków 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!! większość to pierdoły i dobra wola z drugiej strony w co wątpię chociaż nadzieja matką... i druga lista jeszcze mniej realna... 1. CRF1100 z kardanem wielu Bmiarzy marzy o zmianie motka ale wałek musi być i na nic tu się zdadzą inne atrakcje.. możecie kopiować i dopisywać swoje na koniec przetłumaczymy na japoński i wyślemy ! Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 09:43  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z kardanem masz Crosstourera, który w porównaniu z GSem jest jak prom kosmiczny przy parowcu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To podobnie jak z GSem. Są tacy co nie zjeżdżają z czarnego i tacy co się taplają w błocie. CT jest ciężki , do offu bym go nie kupił ale Afryki czy GSa też.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył! 
		
		
		
		
		
		
		
	2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs z możliwością odłączenia 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach! 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!! 5. bezdętkowe felgi 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast jednorazowych zatrzasków 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!! 9. Prosta (może być jak w starym DL-u na śruby) regulacja wysokości szyby  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale Africa nie ma dual-cbs.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak dla mnie wypuście wersje SP na ohlinsie i lekko odchudzoną najlepiej taką. 
		
		
		
			Honda_Africa_Twin_Enduro_prototyp.jpg Nie wiem czemu czepiacie się tych zatrzasków pierwszy raz jest ciężko, ale teraz wymienię filtry powietrza w 15min. Mogła by być troszkę mocniejsza do jazdy w 2 osoby, ale nie mogła by straciś swojej łagodności. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył! 
		
		
		
		
		
		
		
		
			2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs (jak w inny hondach) z możliwością odłączenia 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami a w ostateczności poprawienie samych "jednorazowych" zatrzasków na wielokrotnego użytku 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach! 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!! 5. bezdętkowe felgi 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast niemal "jednorazowych" zatrzasków 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!! 9. Prosta (może być jak w starym DL-u na śruby) regulacja wysokości szyby (Muszel72) 10. Możliwość parametryzacji motocykla w kwestii zawieszenia na etapie zakupu nawet gdyby okres oczekiwanie na moto był dłuższy bo po płacić za oem zawias i od nowa za ohlins/wilbers .... no po co... ew. robić od razu dwie wersje (madafakinges + mdxmd) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 11:33 Powód: z tymi zatrzaskami.. moja widziała tylko a ASO a część jest już powyłamywana i na prawdę trzeba uważać aby tego nie zniszczyć  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Marzyciele...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Serdecznie pozdrawiam. Romek T.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Marzyciele wysłali pierwszą rakietę w kosmos 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |