![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
![]() Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
|
![]()
Zanabyłem w końcu Rapida EVO, trochę roboty z założeniem było, ale w 6 godz. ogarnąłem ze złożeniem moto do kupy.
Póko co nakulałem jeden zbiornik, więc jeszcze pełna procedura autoadaptacji nie dobiegła końca. Na razie z zauważalnych różnic słyszę głośniejszy wydech ( cały Akrap), płynniejsze przyśpieszanie na wyższych biegach i zmniejszyły mi się obroty biegu jałowego, są jakby równiejsze. O dziwo tryb D zaczął pracować bardziej dynamicznie, blisko mu do S1. Najbardziej zauważalna jest większa chęć na przyśpieszanie od 180 wzwyż. Spalania jeszcze nie analizuję, jak będą konkrety to skrobnę. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |