Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.04.2019, 10:52   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

No fajnie , ale temat był że się nie uczy i to prawda w przeciwieństwie do tego co niektórzy sugerują.
Druga sprawa która poruszałem już 2 lata temu po użytkowaniu przez rok N750 z DCT.
Jak się jeździ w miarę spokojnie z zapasem przyczepności - to ok. Ale jak jadę na granicy przyczepności to szarpniecie przy zmianie może zakończyć się glebą.
Dwa - jak jeździłem zima przy padającym śniegu z deszczem tak samo - koło się ślizgało, nie stawiało oporu a automat wrzucał kolejne biegi i pogłębiał jeszcze poślizg. Rozwiązaniem było dopiero przejscie na tryb manual.
Z automatów wolę bezstopniowy w moim skuterze...
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przelot ,fakty i mity gumpinoga Uklad paliwowy i wydechowy 6 12.03.2019 15:16
Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) vanik Regularne czynności serwisowe 29 13.04.2018 10:04
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo R2D2 Silnik, sprzęgło, skrzynia 217 17.12.2013 20:45
Białoruś - obalamy mity Darek Palmowski Kwestie różne, ale podróżne. 13 16.12.2012 19:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.