|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Usunięty antihopping i dwie tarcze więcej.
Z tego co mówił to spalił sprzęgło oryginalne przy ostrzejszej jeździe w Portugalii. Producent nie uznał tego, bo sprzęgło to część eksploatacyjna. Wg producenta sprzęgła akcesoryjnego, to antihopping był temu winien. Zbyt często sprzęgło się uślizgiwało. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Co tu ukrywać
Huska 701 z fabryki wychodzi bardzo popsuta Dużo trzeba w nią włożyć żeby dało się tym jeździć ![]() ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir | podos | Regularne czynności serwisowe | 11 | 03.12.2008 22:24 |