|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
|
ale po co większy silnik? Większy jest w Afryce. Ciekawe ile koła na szprychach kosztują ... pewnie sporo. Bo z przodu 19" to kibel, opon nie ma sensownych (mam na myśli opony off, nie asfalty)
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
Nowa wersja CB500X ma już 19" z przodu, tyle że koła nieszprychowe. Całkiem możliwe że szprychowe, a nawet przedni zawias pasowałby z Transalpa 700, ta sam średnica lag.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 32 min 7 s
|
Cytat:
.A to nie jest tak przypadkiem, ze w Hondzie, KTMie itd nie potrafią produkować motocykli? Co kilka chwil powstaje post, ze koło nie takie, mocy za mało, za dużo... Litości .Co do 500tki to ciekawy jestem jak tym się jeździ ekstremalnie wolno - jak to jest wyważone? @Karol - macie jazdy testowe na tym sprzęcie? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
Cytat:
Z drugiej strony nigdzie nie znalazłem info czy można wstawić niższą szybę i w końcu sam zrobiłem rzeźbę z szybą z poprzedniego modelu i teraz Amerykanie piszą do mnie. Więc kto wie, może się da, tylko nikt jeszcze tego nie zrobił.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
|
|
|