Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.03.2019, 18:26   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Ja obstawiam wciąż układ napędu rozrządu.
Serio w NAT jest kasowanie luzu muedzyzebnego Dziwne by to było w czasach księgowych.
Teoria z dołkiem w płytce jest bardzo nieorawdopobna... z czego to musiałoby być zrobione
no są te kasowniki są... a z tym dźwiękiem to nie ma dramatu ale spać mi długo raczej nie da... koło zębate kosztuje jedyne 1300zł sporo jak na próbę lokalizacji usterki... poczekam może coś z używek się pojawi.

Z dołkami w płytkach już się spotkałem... możliwe, że to były zamienniki typu prox czy jmt ew inne.. nie do stwierdzenia na oko jaki to producent.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.03.2019 o 23:44
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2019, 17:11   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
Domyślnie

problem rozwiązany to nieszczęsne i bardzo WQ'ce klikanie to skutek zbyt ubogiej mieszanki na lewym garku co było spowodowane częściowym przytkaniem prawego kanału doprowadzającego powietrze do prawego cylindra (z zaworu IACV) czyli regulacji wolnych obrotów.

Obecnie nic nie klika !!!! kuźwa a ile się naszukałem !!

możliwe, że dźwięk pochodził od zaworu Ex, lub zaworu dopalania spalin bo wiadomo, że przy ubogiej mieszance oba dostają w dup.e, możliwe też, że to od lewego kasownika luzu międzyzębnego koła zębatego wałka wyrównoważającego nierównomierny ciąg silnika dla obu cylindrów nie ważne....

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 20.05.2019 o 17:17
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2019, 17:12   #3
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,776
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 4 dni 1 godz 37 min 0
Domyślnie

:-))
Od razu ulga
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2019, 17:45   #4
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,934
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 65000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 7 godz 41 min 42 s
Domyślnie

A czym to przytkane?
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2019, 18:02   #5
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,061
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 10 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
problem rozwiązany to nieszczęsne i bardzo WQ'ce klikanie to skutek zbyt ubogiej mieszanki na lewym garku co było spowodowane częściowym przytkaniem prawego kanału doprowadzającego powietrze do prawego cylindra (z zaworu IACV) czyli regulacji wolnych obrotów.

Obecnie nic nie klika !!!! kuźwa a ile się naszukałem !!

możliwe, że dźwięk pochodził od zaworu Ex, lub zaworu dopalania spalin bo wiadomo, że przy ubogiej mieszance oba dostają w dup.e, możliwe też, że to od lewego kasownika luzu międzyzębnego koła zębatego wałka wyrównoważającego nierównomierny ciąg silnika dla obu cylindrów nie ważne....
Nie zrozumiałem ani słowa ale cieszę się twoim szczęściem.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2019, 23:49   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Nie zrozumiałem ani słowa ale cieszę się twoim szczęściem.
w normalnej sytuacji gdy sterowanie dawką paliwa odbywa się jedną sondą lambda a oba cylindry dostają niemal identyczną ilość powietrza problemów niet!

ale gdy dla jednego z cylindrów zmniejszysz ilość powietrza będzie to skutkowało obcięciem dawki paliwa dla obu tym samym ten drugi zaczyna pracować na bardziej ubogiej mieszance w takiej sytuacji wolne obroty zazwyczaj spadają poniżej wymaganych więc sterownik daje jeszcze więcej powietrza przez zawór IACV i sytuacja jeszcze pogarsza się.

To coś musi mieć 2 sondy inaczej będą problemy jak coś padnie i nie musi to być to co u mnie, może to być jedna z cewek, świeca, spadek kompresji na jednym z cylindrów, nieszczelność zaworów.... czyli wszystko co ma wpływ na jakość spalania a sterowanie dawką odbywa odbywa się wspólnie dla obu cylindrów.... KTM, BMW, YAMAHA, SUZUKI ma dużo bardziej rozbudowany układ wtryskowy.....

Dlatego w CRF np. przy robieniu zaworów i wymianie świec trzeba dokładnie sprawdzać cewki, fajki, szczelność dolotu, stan zaworków blaszkowych dopalania spalin i działanie zaworu odcinającego... bo jeżeli coś z tej układanki będzie kuleć to tracimy na kulturze pracy, spadku osiągów i elastyczności silnika. Pomijam tutaj naturalne zużycie silnika bo honda nie przewidziała korekty na taki wypadek a robi się to od wieków wieków amen poprzez synchronizację...

Także chyba już się dowiedziałem dlaczego Francuz pogonił sprzęta...

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.05.2019 o 00:24
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.