| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przy nowym/drogim moto tylko AC i śpisz spokojnie, a do tego jesteś kryty jak sam coś głupiego wywiniesz...  
		
		
		
		
		
		
			  Dodatkowo na mieście używam mocnego, dwustronnie ryglowanego Ulocka (przypinanie do słupka bądź blokowanie koła przez lagi), byle kmiot tego nie ruszy, a na prosa to jeden pies. Do tego dobrze jest zostawiać moto w takim miejscu, żeby nie dało się podjechać busem za blisko... Pokrowiec w garażu to głównie przed kurzem i 'macaniem' innych użyszkodników garażu. A i pomaga rzadkie mycie moto...usłyszałem kiedyś o swojej NAT, że wygląda jakby miała z 10lat, taka jest 'zniszczona'...miała 6miesięcy i była po prostu ubłocona po offie... ![]() Braciak jak kupił GS12LC to niczym moto nie blokuje zostawiając na wiele godzin w centrum Wawy czy w garażu...tylko seryjny alarm/immo i blokada kiery...ale ma AC. Nie rozumiałem tego i swoją starą, styraną czwórkę zawsze ulokiem blokowałem parkując obok jego nowego GSa...teraz jak mam nowe moto z AC to już łapię o co kaman...czasem mi się nawet nie chce Ulocka zapinać...tylko blokada kiery...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |