|
![]() |
#1 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
![]()
Ostatnio teren to tylko S12, przód i tył - 690
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
216 są w mojej ocenie za miękkie do moto typu 701, tył skończy sie po dwóch dniach jazdy, to opona stworzona dla dobrej trakcji i przyczepności w trudnych warunkach do ścigania.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]()
Jeśli w trase ma być kostka to na tył rockrider. W 950tce robie 5.5tyś 50/50 (przetestowałem juz dwie sztuki) i niektorzy się dziwią że już zmieniam. Wg mnie wytrzymała na szosie i całkiem dobrze trzyma w terenie. Jedynie mokry asfalt ... ostrożność zalecana. Ale to jak każda kostka. Co do opon do terenu na lekko to temat rzeka, nie ma zlotego srodka(chyba- ja na razie odkrywam różne gumy).
A przypomniałem sobie jedyny feler rockridera - od 120km/h wyje jakby ktoś kask szlifierką ciął. Im szybciej jest coraz głośniej. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |