| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.  
		
		
		
		
		
		
		
	A wracając do meritum :jeżeli w tym motocyklu nie ma świateł postojowych to kiepsko. Jak pozostawić motocykl na nieoświetlonej ulicy? Awaryjne jak ktoś napisał wcześniej to nie jest rozwiązanie bo nie do tego one służą.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=honda_honda;621937]Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jakaś logika w tym NATAS jest. Po pierwsze dział tego forum dotyczący nowej Afryki z serii CRF 1000 nazywa się NAT, czyli konsekwentnie wersja Adventure Sports jest NATAS. Poza tym odrózniamy ją od wersji Adventure Sports, ktora występowała w "starych" Afrykach z serii RD  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Logika jest taka, że skoro piszesz NATAS to by znaczyło, iż jest jakaś ATAS w nowej odsłonie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |