|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Otworzyłem książkę serwisową z mojej 1000L 2016 (Emek, miałeś rację, mam A w dowodzie).
I tam ciekawostki: CRF1000 (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka CRF1000 (U, II U, III U) - Australia, Nowa Zleandia CRF1000A (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka CRF1000A (II U, III U) <-- tu jakby brakuje jednej podwersji na Australię i Nową Zelandię Dalej ABS jest tylko przy CRF1000A i CRF1000D, czyli pogłoski jakoby 1000 była bez ABS trzymają się kupy. Jest jeszcze różnica w żarówkach, 1000 w kierunkowskazach nie ma LED ani z przodu, ani z tyłu oraz ma słabsze bezpieczniki. Najciekawsze jest pod koniec. Otóż 1000 jest nie tylko lżejsza od 1000A o 4 kg - to pewnie ABS - ale też istotnie węższa! 1000 ma 875 mm, 1000A/D ma 930 mm. How come? Jeśli to kierownica, to już szukam kiery od CRF1000 ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
To wyjaśnia czemu w na liście z momentami dokręceń śrub przy ABS jest Except CRF1000.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 22 min 40 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylne koło do Transpalpa 650 - czy pasują od innych modeli? | sitas | Hamulce, kola, opony | 6 | 07.06.2019 11:16 |
Proste GPS'y | wieczny | Hardware | 151 | 21.06.2011 12:44 |