Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.12.2018, 23:23   #1
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

Im więcej jeżdżę poza asfaltem tym więcej używam tego hamulca ręcznego na postoju. Na płaskim asfalcie faktycznie można go nie zaciągać, ale wystarczy minimalny skos (w off zwykle jest jakiś skos) by NAT się stoczyła bez zaciągniętego hamulca.
Takie miałem spostrzeżenia po pierwszym tygodniu jeżdżenia NAT DCT i ciekawe, że masz odmienne.
Mi wręcz przeszkadza to, że sposób zaciągania hamulca (klamka + zapadka) jest zbyt skomplikowany bo często go używam. Jakiś guzik albo coś prostszego byłoby lepsze.
Ale niezależnie od „postojowego”, fajny byłby ręcznie (z klamki) uruchamiany zwykły hamulec tylnego koła - do technicznej jazdy. Coś o czym chyba pisze Emek.
...Właściwie to chyba wiem jaki będzie następny mod mojej NAT 😉
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zapowietrzający się hamulec? robal1987 Hamulce, kola, opony 7 31.08.2011 19:29
hamulec tył nie można odpowietrzyć buli Hamulce, kola, opony 7 13.06.2011 17:06
trzeszczący hamulec tył Artuditu Hamulce, kola, opony 44 01.06.2011 23:47
Klekoczący hamulec tylni ;/ Kuba Hamulce, kola, opony 17 18.02.2011 16:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.