![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
To nie "wina" Twoja, łyżek, NAT, czy ludności z Możecina (czy gdzie tam utknąłeś). Mitasy E-07 i E-09 mają tak twardą i ciasną pobocznicę, że ich zmiana łyżkami jest piekielnie męcząca i długotrwała. Nawet takimi metrowymi. Z każda inną oponą uwinąłbyś się w 10-20 minut. Trzeba zaakceptować rzeczywistość, a nie z nią walczyć - ten model tak ma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Chemiku,w swoich Cię nie wysmialem z powodu
E07. Na tej gumie jeździłem już dobre 20 lat temu nie z powodu jej walorów, a dostępności Wtedy była dość popularna i cenowo przystępna
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 18:33 |
Mitas C21 | smigacz | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.08.2016 13:15 |