![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Powiedzcie, jak wydłubać szkła, żeby ich nie potłuc
![]() Ma ktoś doświadczenie?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 21 min 56 s
|
![]()
Jeżeli chodzi o AT to ja wkładałem lampy do pieca , grzałem do 110 stopni i szkło wyciskałem drewnianym trzonkiem od młotka.
Odbłyśniki ze zdemontowanymi szkłami wysyłałem do firmy co napyla aluminium , napylili odbłyśniki i wkleili mi szkła. Cała akcja z wysyłką jakieś 130PLN za 2 lampy ( 2lata temu).
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
osłona reflektorów | barthez | Wszystko dla Afryki | 24 | 24.12.2008 21:16 |