Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.10.2018, 09:52   #1
dejv667


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Niepruszewo
Posty: 83
Motocykl: nie mam AT jeszcze
dejv667 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 11 godz 19 min 59 s
Domyślnie

Grzane manety już od dawna nie muszą być wbijanie. Podobnie jest z oponami. Kiedyś było wbijanie wszystko, łącznie z producentem. Wtedy tez z resztą nie było problemu aby to obejść. Praktycznie każdy przedstawiciel producenta pojazdu był w stanie wydac świstek, że opony innego producenta niz na pierwszy montaż mogą być montowane o ile jest zachowany rozmiar i indeksy.
Obecnie jest rozmiar i indeksy i tego się trzeba trzymać. Zmiany w rozmiarze potwierdza diagnosta wpisem w dowód. Przy czym o ile zmiana nie zmienia rozmiaru o więcej niż 3% nie jest to problem. Powyżej tej wartości zwyczajnie wymagana jest korekcja licznika.
Tyle, że to się tyczy ich własnych Moto. Możesz być pewien, że policja nie zabierze dowodu za rozmiar opon w pojeździe zarejestrowanym w innym kraju o ile te opony nie obcierają i maja homologacje drogową.

"Od października 1996 roku wszystkie pojazdy rejestrowane po raz pierwszy w krajach Unii Europejskiej muszą spełniać bardziej rygorystyczne normy. W przypadku aut osobowych górną granicą jest obecnie 74 dB, w przypadku aut ciężarowych - 80 dB."
Co do wydechu to sprawa jest dość prosta - norma głośności jest przyjęta dla całej Europy. Jeśli zakładamy coś co ją łamie i to wyraźnie to można liczyć się z kontrolą.

Gmole założone w Moto rejestrowanym w Polsce nie sprawią problemu o ile nie stwarzają ewidetnego zagrożenia. Z resztą, na takie rzeczy niemiecka policja chętnie odpowie. Napiszcie do nich i zapytajcie.

Akcja lich-test.de to akcja organizowana od kilku lat aby spopularyzować regularne kontrolowanie ustawienia świateł. Sprowadza się głównie do bezpłatnych sprawdzenia i korekcji ustawienia świateł w sporej części warsztatów.

Wracając do tematu oświetlenia:
https://youtu.be/fnOcubJE8ng?t=440

Ostatnio edytowane przez dejv667 : 30.10.2018 o 10:34
dejv667 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.11.2018, 20:22   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,847
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 15 godz 44 min 20 s
Domyślnie

Szynszylu, potrafisz ze zdjęcia określić które to złącze gdzie mogę się wpiąć z led? Thx
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 914A30A9-95F0-411E-AA50-D8919B76B7A2.jpg (914.6 KB, 61 wyświetleń)
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
halogeny , halogeny nat


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dodatkowe oświetlenie Lakrua Gadżety / wyposażenie 2 12.10.2018 18:03
Przerywacz kierunków - jak podłączyć. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 4 02.07.2015 07:37
gdzie podłączyć woltomierz i gps Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 5 13.02.2014 21:07
Metromierz Explona - jak podłączyć smiglo Układ elektryczny i zapłonowy 6 15.06.2010 15:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.