| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#161 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: Tenere 700 
Przebieg: 81000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			K60 sam osobiście używałem w zimie i byłem zadowolony.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin rd07a oraz WR250R  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#162 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wazne by w K60 bylo takie oznaczenie ''Silica SiO2''  
		
		
		
		
		
		
		
	Samo M+S nic nie daje bo jest to myk prawny by mozna bylo montowac opony z innym/nizszym indexem predkosci niz zaleca producent motocykla.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#163 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2018 
				
					
				
				
					Posty: 266
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Trudno dostępne są w kraju rozmiary do Afryki na zamówienie tylko z tego co ja wyszukałem, większość to opony na skutery
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#164 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#165 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Założone i trochę polatane. Na razie ciut za mały przebieg aby coś powiedzieć. Jedno wiem: lepsze od fabrycznych Dunlopów
		 
		
		
		
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#166 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Podoba mi się ta guma 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#167 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#168 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#169 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 17
				 
Motocykl: ATAS DCT 
Przebieg: 11 kkm 
				
				
				 
Online: 1 dzień 23 godz 52 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakie macie doświadczenia z Michelin Anakee Wild? Planuję je nabyć, jednak na tył (w tej chwili co prawda) są nie do zdobycia. Mam chęć jeździć głównie poza asfaltem wokół komina, aby oswoić się z jazdą poza czarnym. Na dalsze wyjazdy asfaltowe dojeżdzę fabryczne opony. 
		
		
		
		
		
		
			Nasłuchałem się od różnych znawcow, że ATAS to za ciężki sprzęt do latania w terenie. W związku z tym mam zamiar właśnie w takich warunkach go użytkować. Z góry dzięki za odpowiedzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	an all that could have been...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#170 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo dobra opona na asfalt i szuter, ale bardzo szybko schodzi. 
		
		
		
		
		
		
		
	Po ok 5000 km w tym 50%szutrów praktycznie do wymiany.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 14:44 |