| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie ma sensu na asfalt brac NATa.  Po co Ci pieprzyć sie z dętkami i wozić zapasowe? 
		
		
		
		
		
		
		
	a 21" koło tylko będzie przeszkadzać. Zapłacisz extra za duży skok zawieszenia które nie potrzebujesz. Są inne znacznie lepsze opcje na szose. Popatrz na BMW czy Suzuki albo na nową yamahe Tracera 900GT, super motorek.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			NAT bardzo poprawnie na asfalcie. Piękne brzmienie i jak dla mnie bardzo dobra ochrona przed wiatrem. Mam 172 cm wzrostu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na asfalt wybrałbym jednak R1200 GS LC. Żeby nie było - i jednym i drugim jeździłem wczoraj i dziś. Najlepiej będzie jak sam spróbujesz, bo co kierownik to inne preferencje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 16:48 | 
| Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 13:36 |