|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 5 min 6 s
|
![]()
A teraz zadanie dla posiadaczy DCT. Na prostej drodze i powiedzmy przy 80 km/h puśccie kierę, ponoć każda jedna będzie sciagać w prawo.
Poonoć to wina balastu dct po stronie prawej. Jest to autentyczne zgloszenie gwarancyjne u dealera. Ciekaw jestem wyników Tak, że do testów koledzy 😁 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: wlkp
Posty: 23
Motocykl: CRF 1000 DCT
Przebieg: 11000
![]() Online: 1 dzień 13 godz 45 min 33 s
|
![]()
Panowie a ja przy predkosci miedzy 70/80 puszczam kierownice i motocykl wpada w mala shime - i dzieje sie tak gdzies do 50/60 km. Przy czym jak dotkne kierownice nawet delikatnie wszystko jest w nalezytym porzadku. Czym to moze byc spowodowane?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiana oleju crf 1000 automat | guditta | NAT - Warsztat | 23 | 21.10.2019 16:15 |
Automat a Manual | Radek1 | CRF 1000 L | 173 | 26.03.2019 12:00 |