| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			NAT waży tyle ile się na nią załaduje. Podobnie jest ze spalaniem. To powszechnie znane fakty.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cwiara 
		
		
		
		
		
		
			![]() Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg ![]() Można odchudzić; wywalić ABS/TC 4kg, zostawić jedną tarczę myślę ze 4-5kg, osłona silnika oryginał waży 900g- SW 3,5kg carbonowa 800g, podnóżki pasażera 1,4kg, stelaże tylne, gmole(łącznie z 10kg), komplet kluczy, zwykłe dętki(hd waży 1,5kg zwykła 600g), tytanowy wydech -5kg,zestaw kluczy, lekkie kute koła z cienszymi obręczami i małe rzeczy w stylu obciąć tylni plastik/błotnik itp. Można zejść 30kg jak nic... a jak się jeżdzi na rezerwie to jeszcze 10kg  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 29.09.2018 o 08:53  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Dukla 
					
				
				
					Posty: 108
				 
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mój post z orangepower: "Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie. Pacjenci: RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału. 990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie). Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg KTM przód 115kg , tył 117kg" Ważyłem na wadze łazienkowej. Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |